مقالات

قیمت پیچ و مهره تخت خواب در بازار

قیمت پیچ و مهره تخت خواب در بازار

همانطور که می دانید قیمت پیچ و مهره تخت خواب در بازار  ،بسته به عوامل متعدد ،متغییر است .تغییر قیمت بستگی به مرغوبیت جنس پیچ و مهره، روش عرضه و حجم و وزن این نوع از محصول و همچنین مدل آن دارد .ما با در نظر گرفتن تمامی این موارد سعی داریم کالایی با کیفیت و قیمت مناسب را برای شما عزیزان در بازار عرضه کنیم .پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید.

بیشتر بخوانید: پیچ خودکار

مشخصات پیچ و مهره کپسولی برای تخت خواب

پیچ و مهره کپسولی دارای مقاومت و پایداری بسیار خوبی برای  تحمل وزن تخت است .قطر این نوع از پیچ ها شش میلی متر و مهره ها ۱۰ میلی متر است . دلیل اصل استفاده از این نوع از پیچ و مهره ها باز و بست آسان آنها است .این نوع از پیچ و مهره ها در بدنه تخت به صورت قائم کار گذاشته می شوند.

این از محصول با قیمت مناسبی در دسترس مشتریان قرار می گیرد ،به دلیل کاربرد آن در وسایلی مانند : تخت ،میزهای اداری و میزهای کنفرانس ،مبلمان ، این نوع از پیچ و مهره بسیار مستحکم بوده و ضریب ایمنی بالایی را دارا است .این نوع از محصولات با ابزار هایی مانند آچار آلن قابلیت باز و بست پیدا می کنند. کاربری آنها به گونه ای است که ، با مته شماره ۱۰ سوراخی ایجاد کرده و از آنها در کار مورد نظر بهره می بریم .

این نوع از پیچ و مهره توسط تولید کنندگان داخلی عرضه می شوند که دارای جنس مرغوبی هستند که کیفیت کار را بالا می برد ،برندهای ایرانی با حضور در بازار این محصول توانسته اند بازار رقابتی مناسبی را ایجاد کنند  که به دلیل تقاضای بالا برای تولید این نوع از محصولا ت می توان گفت تولید داخل نیز  در سطح کیفی مطلوبی قرار دارد .

عرضه انواع پیچ و مهره آهنی تخت خواب

پیچ و مهره اهنی با توجه به نوع ساخت در انواع صنایع سبک و کاربری های آسان مورد استفاده قرار می گیرد ، چرا که این نوع از محصول به دلیل دارا بودن درصد کم کربن در ساختش، بسیار نرم بوده و با اعمال نیروی زیاد ،خم می شود ،در همین راستا در در ساخت آنها از دنده های درشت استفاده می شود تا با اعمال نیروی زیاد دنده ها تغییر شکل پیدا نکنند. قیمت این نوع از محصولا ت بسیار مناسب است .

انواع پیچ، مهره، واشر، استادیولت، انکر بولت با کیفیت بسیار مناسب و ضریب ایمنی بالا و استقامت عالی در تعداد انبوه قابلیت عرضه به شما متقاضیان محترم را دارد، ما با رعایت اصل مشتری مداری انواع پیچ و مهره آهنی را با بهترین درجه کیفی و مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهیم. شما می توانی با کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما خریدی مطلوب را تجربه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *